belka loga

Przewodniczący Rady LGD "Wszyscy Razem", w związku z zakończonym naborem wniosków nr 2/2022 – Zwiększenie dostępności do infrastruktury służącej społeczności lokalnej o udzielenie wsparcia w zakresie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach PROW 2014-2020, zwołuje posiedzenie Rady w dniu 12 grudnia 2022 roku o godzinie 15.00 w biurze LGD „Wszyscy Razem”.

Proponowany porządek posiedzenia:

  • Otwarcie posiedzenia.
  • Przyjęcie porządku posiedzenia.
  • Wybór protokolanta posiedzenia.
  • Prezentacja syntetycznej informacji poszczególnych wniosków o dofinansowanie według kolejności złożenia wniosków do biura LGD.
  • Przyjęcie listy operacji zgodnych z ogłoszeniem naboru wniosków o przyznanie pomocy oraz zgodnych z LSR, które przeszły pozytywną ocenę wstępna, ocenę zgodności z LSR, ocenę zgodności z Programem.
  • Przyjęcie listy operacji niezgodnych z ogłoszeniem naboru wniosków o przyznanie pomocy oraz niezgodnych z LSR, które nie przeszły pozytywnej oceny wstępnej, oceny zgodności z LSR, oceny zgodności z programem.
  • Złożenie przez członków Rady oświadczeń o zachowaniu bezstronności dotyczących omawianego wniosku (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  • Wyłączenie członków Rady z dokonywania wyboru operacji (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  • Dyskusja nad wnioskiem (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  • Podpisanie Karty oceny zgodności operacji z kryteriami wyboru (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie)
  • Wybór operacji do dofinansowania lub ich niewybranie wraz z przyjęciem uzasadnienia niewybrania operacji wraz ustaleniem kwoty wsparcia ( podjęcie uchwały punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  • Przyjęcie list operacji wybranych do dofinansowania.
  • Przyjęcie list operacji niewybranych do dofinansowania.
  • Wolne wnioski i zapytania
  • Zamknięcie posiedzenia.

Przewodniczący Rady
Marek Mikołajewski